google. Dikuasakan oleh Blogger.
Authorized Dealer Public Gold
Adli Yaacob 013-693 3544

Pulangan yang lumayan dengan emas BAGAIMANA???

Sabtu, 27 Julai 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....macam mana hari ini semua okey..??

Hari ini saya akan bagi lagi satu rahsia tentang pelaburan emas Public Gold. Dengan cara ini memang mendatangkan pulangan yang lumayan.Anda bukan sahaja mendapat keuntungan tak kira sama ada apabila harga emas naik atau  turun.Kedua-dua situasi  anda akan mendapat untung.....BAGAIMANA???.

Caranya ialah dengan melabur dan berniaga emas.

Cara/teknik ini sangat hebat kerana membolehkan anda menjana pendapatan tidak kira sama ada harga emas sedang naik atau turun.Jika anda membeli emas untuk pelaburan dan menunggu harga naik,maka keuntungan anda ditentukan oleh pasaran emas sahaja.Jika pasaran naik banyak maka untung pun banyak,jika pasaran jatuh maka anda untung lagi...

Bagi peniaga emas.Anda membuat keuntungan apabila harga emas jatuh.Ini kerana apabila harga emas jatuh ramai pelanggan akan membeli emas daripada anda,Jadi anda akan mendapat untung melalui komisyen jualan.Apabila harga emas naik maka anda mendapat untung daripada kenaikan harga emas,sama seperti belabur.Jadi harga emas turun anda untung,harga emas naik anda untung dan anda sentiasa tersenyum.

Peluang berniaga dengan Public Gold

Salah satu cara melabur sambil berniaga emas ialah dengan menjadi agen Public Gold macam saya.
Dengan agen Public Gold,anda bukan sahaja boleh membuat pelaburan emas fizikal untuk diri sendiri namun anda turut berpeluang menjual emas pelaburan keluaran Public Gold sambil menjana pendapatan sampingan.

Berapa modal untuk menjadi agen Public Gold?

Untuk menjadi agen kos yang diperlukan ialah RM20,000 sahaja.kesemua modal ini adalah untuk membeli stok produk dan disimpan oleh agen(anda).Komisyen anda ialah 1%  daripada nilai belian produk. Jika anda mempunyai modal sebanyak RM100,000 maka anda boleh membuat belian sebagai Priority Dealer @ stokis.Dengan menjadi Priority Dealer,komisyen anda adalah 1.5% daripada harga belian.

Keuntugan menjadi agen Public Gold

Apabila anda menjadi agen Public Gold maka anda diiktiraf sebagai pengedar sah untuk produk Public Gold dan boleh membeli dan menjual dan membeli Produk Public Gold mengikut harga semasa.

Faedah-faedah lain  untuk agen Public Gold adalah seperti berikut:

      Komisyen jualan 1% ke 2%

Agen biasa @ Normal Dealer mendapat komisyen 1% daripada niai belian produk.Stokis @ Priority Dealer pula akan mendapat komisyen 1.5% daripada nilai belian produk manakala Master Dealer akan mendapat komisyen 2% daripada nilai belian produk.

Antara faktor-faktor yang memudahkan anda mempromosikan emas Public Gold:


  1. Harga emas Public Gold jauh lebih murah berbanding kedai biasa.Ia juga mengikut pergerakkan harga emas antarabangsa dan bertukar setiap 20 minit.
  2. Anda boleh membuat tempahan produk secara online 24 jam sehari untuk membeli produk dan anda juga boleh membuat tempahan jualan balik secara online jika mahu menjual emas kepada syarikat Public Gold.
  3. Public Gold langsung tidak menghadapi masalah ketiadaan stok.Apabila harga emas rendah pelangggan tetap boleh membeli emas dengan Public Gold.Ini kerana Public Gold mempunyai kilang emas mereka sendiri.
  4. Public Gold memberi jaminan akan membeli balik emas mereka walaupun plastiknya dibuka, calar,kemek,guris,bengkok dan patah asalkan beratnya masih lagi sama,jadi pelanggan tidak perlu risau.
  5. Agen boleh menjual balik emas mereka bila-bila masa kepada Public Gold.

Dengan kata lain peluang menjana pendapatan tambahan melalui aktiviti menjual beli emas Public Gold adalah sangat lumayan bagi mereka yang nampak peluang ini. Inilah peluang yang unik,bila mana emas bukan sekadar menjadi pelaburan tetapi juga merupakan peluang anda menjana keuntungan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP