google. Dikuasakan oleh Blogger.
Authorized Dealer Public Gold
Adli Yaacob 013-693 3544

Ada 4 faktor tak rugi simpan emas

Khamis, 25 Julai 2013


Assalamualaikum dan salam sejahtera ,diharap semuanya sihat sihat..
Kesempatan ini unutk renungan kita bersama..pada kali ini saya akan menceritakan mengapa kita perlu menyimpan emas dari sekarang...Sebenarnya ada 4 faktor tak rugi simpan emas...nak tahu???
  1. Harga emas akan naik dalam jangka masa panjang,dan harga naik dalam jangka masa pendek,itu adalah perkara biasa...mustahil kalau harga emas naik tak turun-turun.
  2. Emas adalah Duit sebenar,kalau simpan duit kertas,lebih baik simpan emas untuk mengelak inflasi dan kebocoran duit.
  3. Harga barang naik,harga emas pun turut naik,orang yang simpan emas akan selamat dari inflasi sebab emas megekalkan kuasa belinya.
  4. Harga emas tak akan jatuh lingkup macam saham..tak ada lagi dalam sejarah orang bangkrap sebab simpan emas,tapi terlalu banyak sejarah bangkrap yang kita dengar sebab, simapan duit kertas betul tak?
Macam mana sekarang,agak-agak rugi tak kalau simpan emas?cuba renungkan sekejap,saya mengajak anda semua sama-sama lah kita menyimpan emas untuk masa depan kita dan keluarga..

Kepada sesiapa yang berminat untuk menyimpan emas,saya ada menjual emas jongkang,dinar,barang kemas dan perak.boleh hubungi saya melalui call/sms/gmail: 0136933544(adli Yaacob)





0 ulasan:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP